اداره کتابخانه های عمومی شهریار

اخبار فعالیت های کتابخانه های عمومی شهرستان شهریار

اداره کتابخانه های عمومی شهریار

اخبار فعالیت های کتابخانه های عمومی شهرستان شهریار

۱۹ مطلب در تیر ۱۳۹۸ ثبت شده است

به مناسبت هفته بهزیستی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شهریار درمرکز خیریه معلولین امام رضا (ع) این شهرستان حضور یافت. در این برنامه ابتدا کتاب روباه زرنگ و بز نادان: خواستن توانستن است نوشته عبدالرحمن زرندی جمع خوانی شد. سپس به نقاشی با موضوع آزاد پرداختند. در پایان هدایایی بین شرکت کنندگان توزیع گردید. 

  • زهرا رضائی

زهرا رضائی رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شهریار با هادی منجیلی بخش دار جدید این شهرستان دیدار و گفتگو کرد. در این نشست زهرا رضائی ضمن تبریک به بخش دار جدید شهریار به بیان وضعیت فعلی کتابخانه های عمومی شهرستان شهریار، مسائل و مشکلات کتابخانه ها پرداخت. هادی منجیلی با بیان اینکه کتاب یکی از مهم‌ترین ارکان توسعه فرهنگی است افزود: در این زمینه اهداف مشترکی بین این دو نهاد وجود دارد و ابراز امیداواری کرد بتوانند روابط مطلوب و موثری با کتابخانه های عمومی برقرار کنند.

 

  • زهرا رضائی

آقای مفید آقااحمدی رئیس اداره سوادآموزی شهرستان شهریار در اداره کتابخانه های عمومی این شهرستان با خانم زهرا رضائی دیدار و گفتگو کرد. آقااحمدی در این دیدار ضمن تبریک به خانم زهرا رضائی بیان داشت خواندن کتاب باعث آرامش هرچه بیشتر روح و روان فرد می شود و اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شهریار اقدامات موثری در حوزه رشد و توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی داشته است. وی اظهار داشت با همکاری هرچه بیشتر این دو نهاد فرهنگی می توان گام های موثرتری در جهت توسعه فرهنگی شهرستان برداشت.

  • زهرا رضائی

به همت اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شهریار و با همکاری ناحیه مقاومت بسیج و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این شهرستان جشن دهه کرامت در پارک وحدت رضی آباد بالا شهرستان شهریار برگزار گردید. در این برنامه آقای ابوالفضل امیری مسئول کتابخانه سیار یار مهربان 6 به قصه گویی و بلندخوانی از کتاب امام رضا (ع) و فاطمه فاطمه پرداخت و کودکان شرکت کننده در برنامه نقاشی هایی با موضوع امام رضا (ع)، حضرت معصومه (س) و دهه کرامت را به تصویر کشیدند. آشنا نمودن کودکان با علت نام گذاری این دهه به عنوان دهه کرامت، سیره و زندگانی ائمه معصومین و بخصوص حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) توسط روحانی حاضر در مراسم، حضور مشاور در خصوص پاسخگویی به مسائل شرعی و مشکلات نوجوانان از بخش های دیگر این برنامه بود. در پایان با اهداء جوایز از شرکت کنندگان تقدیر به عمل آمد. 

  • زهرا رضائی

با حضور سیدعلی رحیمی بخشدار مرکزی شهرستان شهریار، نادر نیک خواه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، علیرضا اسدی شهردار فردوسیه، جعفر پورباباجان قمی نماینده رئیس آموزش و پرورش شهرستان شهریار، رضا کاشانی پور عضو شورای اسلامی شهر فردوسیه، زهرا رضائی رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شهریار، داود ایمانی کیا رئیس انجمن های کتابخانه های عمومی استان تهران، سالومه خشوعی مسئول انجمن های کتابخانه های عمومی استان تهران، در شهر فردوسیه شهرستان شهریار برگزار شد.

پرداخت نیم درصد شهرداری، معرفی دو نفر اعضاء حقیقی انجمن، واگذاری یک قطعه زمین جهت احداث کتابخانه، تعیین یک کتابدار جهت پوشش شیفت دوم کتابخانه شهدای فردوسیه با هزینه شهرداری، نصب تابلوی کتابخانه با هزینه شهرداری، نصب بیلبورد تبلیغاتی، هماهنگی با نیروی انتظامی جهت سرکشی به محوطه کتابخانه و فضای سبز روبروی کتابخانه شهدای فردوسیه از مصوبات این جلسه بود.

در پایان علیرضا اسدی شهردار فردوسیه، زهرا رضائی رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شهریار، داود ایمانی کیا رئیس اداره امور همکاری ها اداره کل استان تهران و سالومه خشوعی مسئول انجمن کتابخانه های عمومی استان تهران از کتابخانه شهدای فردوسیه بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات کتابخانه قرار گرفتند.

 

  • زهرا رضائی

به همت اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شهریار و با همکاری ناحیه مقاومت بسیج و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این شهرستان جشن دهه کرامت در روستای الورد شهرستان شهریار برگزار گردید. در این برنامه آقای ابوالفضل امیری مسئول کتابخانه سیار یار مهربان 6 به قصه گویی و بلندخوانی از کتاب امام رضا (ع) و فاطمه فاطمه پرداخت و کودکان شرکت کننده در برنامه نقاشی هایی با موضوع امام رضا (ع)، حضرت معصومه (س) و دهه کرامت را به تصویر کشیدند. آشنا نمودن کودکان با علت نام گذاری این دهه به عنوان دهه کرامت، سیره و زندگانی ائمه معصومین و بخصوص حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) توسط روحانی حاضر در مراسم، حضور مشاور در خصوص پاسخگویی به مسائل شرعی و مشکلات نوجوانان و برگزاری نمایشگاه کتاب از بخش های دیگر این برنامه بود.

 

  • زهرا رضائی

در سلسه برنامه هایی که به مناسبت دهه کرامت توسط اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شهریار و با همکاری ناحیه مقاومت بسیج و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این شهرستان برگزار می شود به دلیل استقبال مردم برای دومین بار جشن دهه کرامت در پارک کودک شهرستان شهریار برگزار شد. در این برنامه آقای ابوالفضل امیری مسئول کتابخانه سیار یار مهربان 6 و مریم محمدحسینی مسئول کتابخانه محمد رهگذر روستای رضی آباد به قصه گویی و بلندخوانی از کتاب امام رضا (ع) پرداختند و کودکان شرکت کننده در برنامه نقاشی هایی با موضوع امام رضا (ع)، حضرت معصومه (س) و دهه کرامت را به تصویر کشیدند. آشنا نمودن کودکان با علت نام گذاری این دهه به عنوان دهه کرامت، سیره و زندگانی ائمه معصومین و بخصوص حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) توسط روحانی حاضر در مراسم، حضور مشاور در خصوص پاسخگویی به مسائل شرعی و مشکلات نوجوانان، ایستگاه فشار خون از طرف هلال احمر و مسابقه روزنامه دیواری با موضوع دهه کرامت از بخش های دیگر این برنامه بود.

 

  • زهرا رضائی

به همت اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شهریار و با همکاری ناحیه مقاومت بسیج و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این شهرستان جشن دهه کرامت در بوستان شهدا دینارآباد شهرستان شهریار برگزار شد. در این برنامه که عموم مردم دینارآباد حضور داشتند کتاب های کبوترها و آهوها و امام رضا (ع) توسط ابوالفضل امیری مسئول کتابخانه سیار یار مهربان 6 برای کودکان خوانده شد در ادامه کودکان به نقاشی با موضوع امام رضا (ع)، حضرت معصومه (س) و دهه کرامت پرداختند. آشنا نمودن کودکان با سیره و زندگانی امام رضا (ع)، حضرت معصومه (س) و دهه کرامت از طریق پرسش و پاسخ توسط روحانی حاضر در مراسم از بخش های دیگر این برنامه بود. در پایان از شرکت کنندگان در مراسم با اهداء جوایز تقدیر به عمل آمد.

  • زهرا رضائی

با حضور سیدعلی رحیمی بخشدار مرکزی شهرستان شهریار، نادر نیک خواه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، حامد سلمانی شهردار شاهدشهر، ابراهیم زارع عضو شورای اسلامی شهر شاهدشهر، آقای جوادی به نمایندگی از رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان شهریار، زهرا رضائی رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شهریار، ثریا افشار معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری شاهدشهر، داود ایمانی کیا رئیس انجمن های کتابخانه های عمومی استان تهران، سالومه خشوعی مسئول انجمن های کتابخانه های عمومی استان تهران، غلامرضا ذوالفقاری مدیر روابط عمومی شهرداری شاهدشهر جلسه انجمن کتابخانه های عمومی در شهر شاهدشهر شهرستان شهریار برگزار شد.

پرداخت نیم درصد شهرداری، معرفی دو نفر اعضاء حقیقی انجمن، واگذاری دو قطعه زمین جهت احداث کتابخانه، احداث آبدارخانه و نمازخانه در کتابخانه شهدای مدافع حرم شاهدشهر از مصوبات این جلسه بود.

در پایان سیدعلی رحیمی بخشدار مرکزی شهرستان شهریار و سایر اعضاء انجمن کتابخانه های عمومی شهر شاهدشهر از کتابخانه شهدای مدافع حرم بازدید کردند.

 

  • زهرا رضائی

به همت اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شهریار و با همکاری ناحیه مقاومت بسیج و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این شهرستان جشن دهه کرامت در پارک کودک شهرستان شهریار برگزار شد. در این برنامه که با حضور عموم مردم برگزار شد کتاب های فاطمه و فاطمه و امام رضا (ع) نوشته زهرا عبدی توسط ابوالفضل امیری مسئول کتابخانه سیار یار مهربان 6 برای کودکان خوانده شد در ادامه کودکان به نقاشی با موضوع امام رضا (ع)، حضرت معصومه (س) و دهه کرامت پرداختند.

  • زهرا رضائی